Translate

Hakkımda


Yaklaşık 25 yıllık İş hayatım, 18 yıl ve 6,5 yıllık çalışma zamanlarıyla toplamda 2 işletmede geçmiştir. Kariyer serüvenim, Paketleme bakım sorumluluğu ile başlayıp, Fabrika Müdürlüğüne yükselişle devam etmektedir.

Yolun en başından itibaren, tüm iş hayatım boyunca, farklı olup farkındalık oluşturmak adına kişisel gelişimime büyük önem verdim. Bu konuda, yenilikçi, pozitif, sürekli gelişen-geliştiren bir yapıya sahip olmam kendi tarzımı oluşturmamda büyük rol aldı.  Öncesinde kendimde zaten var olan ama adını koyamadığım, tanıştığımda hayat felsefemin bu olduğunu gördüğüm Toplam Verimli Yönetim benim en büyük ideolojimdir. Kaizen, 5s, kök neden, otonom bakım, israfların ortadan kaldırılarak verimliliğin artırılması,  pozitif düşünce gücü, ekip ruhu, yardımlaşma, hedef ve başarı, problem çözme teknikleri ve daha birçok hayata farklı bakış açısını birebir uygulayarak devam ettim iş hayatıma. Bu felsefe bana Bakım Sorumluluğundan Fabrika müdürlüğüne giden başarılı bir kariyer kazandırdı. Her zaman işimin hakkını vermek isterim, Bildiğim bir konu da olsa konunun uzmanları ile istişare yoluna gider işin en doğrusu için çaba gösteririm. Bilmediğime bilmiyorum der, bunu öğrenmek için fırsat görüp heyecanlanırım. İnanıldığı taktirde İmkansız diye bir şeyin olmadığını, her yeni şeyi bir fırsat olarak görmek gerektiğini düşünürüm... Ekip çalışmalarında liderlik vasfının önemine vurgu yaparak tüm çalışma arkadaşlarımın beraber başarıya ulaşmalarını sağlayarak toplamda verimliliği amaç edinirim. Bu sebeptendir belki; kariyerinde olmasını istediğim her çalışma arkadaşım ile ulaşacağı konumu görür ve daha bugünden o konuma yakışır şekilde davranır, gelişimine bu sayede katkı sağlamayı amaçlarım.

E-Posta Adresi

esatozdemirkan@gmail.com
Doğum Tarihi
05/11/1978 Konya
Adres
Türkiye - Sakarya - Hendek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder